01 Julai 2009

Practising Babywearing







Aku dah pun start practise babywearing, ternyata ia memudahkan bagi mama yang dapat anak-anak kaki berdukong ni..see.. gumbira betul Danish dalam sling tu, TQ tu nurul atas ring sling yang menawan nih..TQ gak kat ina atas recommendation jenama mummy hug ring sling ni..tak lupa juga buat bibik yang ngaja camne nak pakai pesawat ni dgn lebih selesa(mcm nak bagi ucapan dlm radio haha!)..
I LOVE IT!

Tiada ulasan: