13 Mei 2010

Salam dari paediatric ward..hospital batu gajah..

Smlm damiya admited..dah lamaaaa..sgt damiya tak kene attack serius mcm nie..smlm mama sedih sgt..tapi alhamdulillah berkat doa dan semangat dari kwn2 arini mama ok sket..damiya pun tgh main2 dgn kwn baru damiya tgh mama tulis entry ni..
dah 2 ari mama tak jumpa danish :( :( :(  smlm ingat nak jenguk tapi mama takut mama yg meraung masa nak tinggal kan danish nanti..mlm tadi danish tido dgn babah..ptg ni ingat nak bawak danish tgk kakak damiya kat ward..
smlm masa mula2 damiya masuk ward..termenung mama sorang2..anak org lain kalo batuk dan selsema tu normal..anak mama ni kalo batuk dan selsema maka akan bermula la episod asma nye..bergenang air mata bila teringatkan damiya menangis masa nurse cucuk tgn damiya nak amik darah..damiya nangis mama pun nangis..kalo ikutkan sejarahnye..dah 4 kali mama temankan damiya masuk ward:

1st time: masa neonatal jaundice kat hospital tg. karang (4 ari 3 mlm)
2nd time: masa mama baru seminggu naik keje pas bersalinkan danish-athmatic for the 1 st time (4 ari 3 mlm)
3rd time: 3,4 bln lps tu also with the same athmatic case (3 ari 2 mlm)
4th time: masa ni la..arap2 esok dah bole discharge..

cian babah kene postponed lagi BTN...
rindu dgn danish usah cakap..2 ari mama tak jumpa dan peluk danish..sambil2 tulis ni pun menitis air mata mama..ptg ni tak tahan!! nak jumpa danish jugak..cepat la sembuh damiya hannani..bole main2 dgn danish..tadi sms dgn along..lega dgn nasihat along..luahan yg tak pernah mama luahkan dgn sesiapa pun..doakan aku kuat long!!!

"ya allah..berikan kesihatan yang baik kpd anak2 serta suami ku..sihatkan anak yg ku kandung ini..smoga hatinya kuat..sekuat ujian2 yg melanda mamanya.."